Reklamace, odstoupení a výměná zboží
Potřebujete vrátit zboží, vyměnit zboží nebo uplatnit reklamaci? Žádný strach! Vyberte svůj problém a potom vyplňte příslušný formulář. Na reklamace a vrácení zboží se u nás vztahují stejná pravidla pro běžné zákazníky i pro firmy.
Při nákupu přes internetový obchod máte dle dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku jako spotřebitel právo zboží do 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu vrátit nebo požadovat výměnu.
Zboží nesmí být použité nebo poškozené!
Upozorňujeme naše zákazníky, že na zboží na zakázku vyrobené dle přání spotřebitele, není možné dle zákona uplatnit právo na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů.
O průběhu výměny nebo vrácení zboží vás budeme informovat emailem.
Vrácení zboží
POZOR! Pokud se rozhodnete zboží vrátit, pošlete nám ho na adresu:
Wanted Dog
Nová 716
281 61 Kouřim
Zboží zaslané na jinou adresu, nemusí být převzato. Proto Vás žádáme, abychom se vyhnuli komplikacím, zasílejte zboží na adresu Nová 716, 281 61 Kouřim
Ke zboží není nutno přikládat fakturu, stačí přiložit vyplněný formulář s číslem objednávky, kontaktem na Vás a číslem účtu, kam máme vrátit peníze. Peníze za zboží vám zašleme co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od doručení zboží na naši adresu.
Vždy prosím dodržte tento postup:
- Zboží vracejte bez známek užívání, čisté a s veškerým příslušenstvím.
- Zboží pošlete do čtrnácti dnů od převzetí (do tohoto data musí být zboží doručeno zpět)
- Připojte vždy průvodní dopis - vytiskněte a vyplňte formulář.
- Zboží nezasílejte na dobírku (nebude převzato).
- Podle obchodních podmínek je také možné zaslat odstoupení od smlouvy na email info@wanteddog.cz
Při vrácení objednaného zboží, je zákazníkovi vrácená kupní cena zboží. V případě vracení peněz převodem, pošlete číslo účtu
Kdy mi vrátíte peníze
Peníze za zboží zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, ne však dříve, než dojde k doručení vraceného zboží na naše reklamační oddělení. Náklady na vracení zboží jsou v tomto případe na straně kupujícího.
Jak postupovat při reklamaci
- Co nejdetailnější popis závady.
- Doručení reklamovaného produktu spolu s veškerým příslušenstvím.
- Stačí vyplnit Reklamační protokol.
- Zboží pečlivě zabalte, aby se nepoškodil při přepravě.
- Zašlete na naše reklamační oddělení: Wanted dog s.r.o , Nová 716, 281 61 Kouřim.
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
V případe spotřebitele máme na na vyřízení reklamace lhůtu 30 dnů. Tato lhůta běží v případe, že máme od vás veškeré podklady.
Jaké dokumenty potřebuji k vyřízení reklamace?
Stačí Vám doklad o koupi výrobku nebo číslo objednávky a vyplněný Reklamační list.